28. Dan: Če se od spominov da živet…

Holla.. danes zadnjič z vami tri dekleta, ki se trenutno vznemirjeno vozijo iz Italije proti Ljubljani. Jutro se je tudi danes začelo z zvonenjem budilke, vendar tokrat je nismo zaspano prestavljale na vsakih deset minut. Tokrat je bil čas, da hitro vstanemo,...

26.Dan: Čistilna akcija

Jutro sva s Klaro začele s pospravljanjem, edino Zala se je zbudila v pospravljeno stanovanje. BeforeAfter Nato smo se odpravile v Burger Kinga, ker je bila že kuhinja pospravljena in je nismo hotele ponovno popackati. Ko smo pojedle smo se vrnile domov, kjer smo...

25. Dan: spet ta šolski občutek

Danes zjutraj je prevladoval stavek: “punce! zj pa dost tega, dost smo lenarle, navrst je šola” Pozabile smo že na ta občutek, ko se je treba psihično pripraviti, da namesto telefonov v rokah držimo zvezke. A ne boste vrjeli, vspelo nam je. Učile smo se celo večnost,...

več...

24.Dan: Pogodbe so podpisane!

Pa je prišel zadnji dan v salonih, pa ravno smo začele? Klara:  Slab teden nazaj sem eni od rednih strank pobarvala lase, ji umila glavo ter sfenirala. Danes se je v salon vrnila samo zato, da sem ji lahko še zadnjič umila glavo in da, mi je zaželela srečno pot nazaj...

23. Dan: manjši potres

Ko smo zjutraj prišle v salone, smo se zelo prestrašile. Ljudje so eden čez drugega panično govorili o neki stvari, nismo vedele za kaj se gre, dokler nam niso prevedli, da je bil včeraj zvečer  manjši potres, a mi o tem na srečo nismo vedele ničesar. Klara: danes so...

22. Dan: kje je sonce?

Zjutraj nas je zbudilo kapljanje dežja na okenjski polici. “Oh ne spet ta dež”! Na vrsto so spet prišli naši dežniki vendar smo zaradi vetra vseeno prišle malce mokre do salonov. V salonih sve po starem. Nika nima ravno veliko dela, vendar z opazovanjem tudi kai...

20. in 21. Dan: vse po starem

Ker se včeraj ni zgodilo nič posebnega in novega, smo se odločile, da včerajšnji in današnji blog združimo v enega. Pričel je minevati zadnji teden naše izmenjave. Po eni strani že komaj čakamo, da spet vidimo svoje družine, naše fante, ki brez nas ne vedo kaj bi...

19.Dan:

Zjutraj nas je ponovno obiskala Zalina mami ravno ko smo se zbudile. Kot vsaka skrbna mama, nam je priskrbela slasten zajterk. Ker je danes zadnji dan tukaj smo se zmenile da ji razkažemo plažo. Ob sprehodu po plaži nam je nekaj zelo zadišalo. Ameriška restavracija,...

18. Dan: “mami je prišla!”

Noč je bila kratka, zbudil nas je zvonec. “Halo? Oo mami prišla si!”. Zalina mami je službeno pripotovala v Madrid, zato se je odločila, da ta vikend preživi z nami v Gijonu. Odpravile smo se v bližnji akvari, kjer smo videle veliko zanimivega. Ko smo prišle do bazena...

17. Dan: Vikend!!!

Hola, spet smo nazaj.Včeraj zvečer nas je ogled filma omamil, zato nismo napisale bloga. Prišel je petek, zato smo zjutraj odhitele v salone z zabavnimi načrti za zvečer. Kot ponavadi so bili saloni zelo polni in mi smo seveda pridno delale dokler nise vse naročene...

16. Dan: Vremenske spremembe

Danes se je jutro pričelo s soncem. Ker je bilo vreme lepo ni nobena vzela seboj dežnika, ko smo se vračale iz salonov nas je ujel dež. Vreme tukaj je zelo mešano, saj lahko nekaj časa pada toča nato takoj posije sonce in čez kašno minuto spet dežuje, zato nikoli ne...

15. Dan: osebni frizer ob desetih zvečer

Dež, grmenje, sivi oblaki na nebu... Dan se ni pričel z lepim razgledom skozi okno. Tudi ko smo zjutraj stopile iz stanovanja, da bi se odpravile na delo, v roke nismo prijele telefonov, venda dežnike. Slabo vreme pa ni bila ovira za sranke. Saloni so bili čez dan...

14. Dan: manjša kriza

No pa smo prišle do polovice naše izmenjave. Čas, kar hitro beži in naše znanje se lepo dopolnjuje. V salonu redno barvamo, feniramo,umivamo glave ter seveda sproti skrbimo za čistočo v salonu. Klara: danes me je v salon prišla obiskat naša kordinatorka Raquel....

13. Dan: 1.april

Klara: Moja šefica pravi, da se dobr dan začne s kavo, zato mi jo je zjutraj pripravila. Ker je bilo bolj malo strank, sva čas izkoristili z nakupovanjem. Ko sva se vrnili sem nekaj strank pobarvala, ter spregovorila nekaj besed s stranko, ki je govorila angleško...

12. Dan: počitek

Danes smo si dan vzele zelo nedeljsko. Zaradi nočnega bedenja smo se zbudile šele okoli enih. Ker je bilo lepo vreme smo se odpravile do plaže, ter se vstavile še na kavici. Ko smo se vrnile v apartma smo pričele z kuhanjem. Ko je bilo kosilo kuhano smo prižgale...

11. Dan: izlet z Klarinimi sodelovkami

Danes je bil čudovit sončen dan. Zato smo imele super priložnost za izlet. Odšle smo v Klarin salon, kjer so nas pričakale: mentorica, dve sodelavki ter hči mentorice, ki je naših let. Odšle smo do bližnje restavracije, da pred izletom dobro napolnimo naše želodčke....

10. Dan: prvi teden dela, zaključen

Pa je prišel petek. Z nasmehom na obrazu smo zjutraj odšle v salone. Klara: na poti v salon sem danes spoznala novega prijatelja, ki je pred ribarnico čakal, če se ga kdo usmili. Zelo se mi zdi zanimivo, da je v tem mestu semafor na vsakem ovinku, vendar jih...

9.Dan: Delamo, pridne smo

Tako kot vsako jutro, smo zjutraj odšle na delo. Ker Klara ni imela veliko dela, ji je njena mentorica prepustila svoje lase. Naredila ji je nekaj pramenou, ter na koncu tudi fen frizuro. Pobarvala je nekaj strank, ter generalno počistila salon.  Niki so danes...

8. Dan: pridno delamo

Danes je bil za Zalo in Klaro zelo naporen dan. Klara: V salonu nam dela ni manjkalo, prvič sem se tudi preizkusila v depilaciji. Najprej sem le opazovala in nato poizkusila tudi sama. Zelo zanimive so mi tukajšnje brisače, ki jih uporabljamo za večkratno uporabo:...

7. Dan: slovo profesoric

No pa smo vstale same. Jutro se je začelo z slovesom profesoric. Prvi teden je minil zelo hitro in skupaj smo doživele veliko lepih trenutkov, ki nam bodo zavedno vstali v najlepšem spominu. Kmalu je bil čas, da smo odšle v salone. Občutek smo imele kot, da tu delamo...

6. Dan: Prvič na delovna mesta

Danes smo iz pod svojih odej prilezle malo bolj zgodaj, bile smo nemirne, hitro pojedle in stopile skozi vrata na kar smo ugotovile, da smo v stanovanju pozabile ključe. Vrata so se zaprla in vstale smo zunaj. Ker smo bile že malo pozne, smo hitro odhitele v svoje...

5. Dan: “lagano”

Prišel je še zadnji prosti dan, ki smo ga lahko izkoristile v družbi profesoric, kajti jutri se prvič odpravimo proti vratom salona in se spoznamo z novim znanjem in iskušnjami. Zjutraj smo odšle na obalo, kjer smo zagledale polno mivke, ki jo je pretekle dni skrivalo...

4. Dan: Klarin rojstni dan

Klara: zjutraj me je zbudilo prijetno petje Zale in Nike. Vse najbolše zate... Sedele smo v sobi in se pogovarjale o planu glede nadaljnega dne, ko smo prejele sms profesoric, naj pridemo pred apartma, kajti iz salonov naj bi klicali, da pridemo delat. Vse zmedene smo...

3. Dan: obisk salonov in Ovieda

Pravijo, da se dan prične z jutrom, a za nas to danes ni veljalo. Jutro smo prespale, dokler nas niso naše budilke opomnile, da je prišel dan, ko bomo spoznale naše salone in mentorice. Nika: nad svojim salonom sem navdušena. Opremljen je zelo moderno in moja...

2. Dan: ogled frizerske šole

Prva noč je odlično prespana. Prvi je iz pojstelje vspelo prilezti Niki, zato je skrbno pripravila zajtrk za vse nas. Kmalu je zazvonil zvonec. Po nas je prišel koordinator Mariano in nas odpeljal do profesoric. Skupaj smo se odpravili do šole, kjer smo predctavile...

1. Dan odhoda v Gijon

Zgodno jutro se je začelo zelo vznemirljivo, a se je naše počutje kmalu spremenilo, ko smo prišle v Benetke na letališče. Čeprav smo tam doživele manjši šok, ko sta Klara in Nika ugotovili, da nimata kopiranih letalskih vozovnic, smo skupaj z profesoricami mirno...