14. DAN: Adijo Španija

Ta dan je bil za nas poseben, saj smo se vračale nazaj v Slovenijo. Iz toplih postelj smo ustale že ob 3. uri zjutraj, saj smo morale še preveriti, da  nismo česa pozabile. Pred stanovanjem nas je ob 4:45 čakal taxi in tudi prijazen voznik , ki nas je odpeljal na...

13. DAN: Slovo v salonih

Danes je bil to naš zadnji dan, saj smo izvedele da se jutri odpravljamo domov zaradi razsširitve Korona virusa. Odšle smo v salone ter jim povedale novico in oddale še darila. Vsaka pa bo napisala tudi svoj zadnji vtis. Diana: V salon sem odšla misleč da vse te...

11. in 12 DAN: Vse po starem

11. in 12. dan smo združile skupaj, saj smo kot običajno se zbudile ob 8 uri in se nato odpravile na delo. Domov smo se vrnile različno Michael, Polona in Rebeka so se vrnile ob 13ih jaz pa sem se vrnila ob 14ih. Skuhale smo si kosilo in se nato vrnile na delo, ki smo...

10. Dan

Pa je mimo še en delovni dan, še vedno ne moremo verjeti, da se končuje naš, že kar deseti dan v Španiji. Rebeka: Danes sem imela v salonu enake zadolžitve, kot ponavadi (umivanje glav, feniranje, masaža lasišča, čistoča salona). Vmes smo imeli v salonu malce manj...

9. Dan

Lepo pozdravljeni, današnji dan ni bil nič kaj drugačen od ostalih delovnih dni. Ob desetih smo pričele z delom, vmes smo prišle v stanovanje in si pripravile kosilo, nato pa zopet na delo v salone. Rebeka: Danes sem v salonu umivala glave, fenirala, fiksirala pri...

7. in 8. Dan

V soboto je delala le Diana, ostale pa smo si privoščile še malo počitka. Ko je Diana končala z delom smo skupaj pojedle kosile, popoldan pa smo se odpravile še malo v "šoping". Zvečer smo šle na sushi in proslavile uspešen prvi teden.       V nedeljo...

6. Dan: Poslednja večerja s profesoricama

Danes smo delale, kot običajno le Polona je zaključila že ob 14.00. Ko smo se ostale vrnile od prakse, nas je doma pričakala Polona, ki je bila zelo pridna in je že počistila stanovanje. Zvečer sta prišli k nam profesorici in še zadnjič preden gresta, povečerjali z...

5. Dan: Izlet po Asturji

Lepo pozdravljeni! Danes sta Polona in Michael, kot običajno delali v salonih, Diana in jaz pa sva imeli danes prosto, tako da sta naju profesorici vzeli s seboj na izlet. Profesorici sta najeli avto, tako da smo se lahko peljale kamor smo želele.              Najprej...

4. Dan

Tako, kot včeraj smo tudi danes, zjutraj pričele z delom v salonu. Popoldne smo prišle v stanovanje na kosilo, potem pa odšle nazaj v salon. REBEKA: Danes smo imele v salonu kar precej dela. Zopet sem barvala in umivala glave, šefici sem pomagala pri delanju pramenov,...

3. DAN: Prvič na delo

Ko smo se zjutraj zbudile smo pozajtrkovale in nato živčne odšle vsaka na delo v svoj salon . Prvi vtisi POLONA: V salonu so bili zelo dobrodušni, hitro zaupljivi saj so mi takoj prepustili barvanje stranke čeprav me niso nič razumeli in jaz njih še manj, zato je bil...

2. Dan: Prvič v salonu

Danes zjutraj smo se odpravile vsaka do svojega salona, kjer smo se najprej predstavile in se zmenile kdaj in kako bomo delale. Za danes smo še proste, jutri pa že pričnemo z delom v salonih. Po kosilu, smo se s profesoricama odpravile na kratek ogled mesta in...

1.DAN: Končno v Španiji

In končno je prišel dan, ki smo ga vse že nestrpno čakale. Danes smo se z GoOpti-jem odpravile iz Ljubljane v Benetke, kjer smo imele prvi let do Madrida. Iz Madrida pa v Asturias, kjer nas je že čakal taxi. Po 20ih minutah vožnje s taxijem smo prispele v Gijon. Tam...

1. Dan odhoda v Gijon

Zgodno jutro se je začelo zelo vznemirljivo, a se je naše počutje kmalu spremenilo, ko smo prišle v Benetke na letališče. Čeprav smo tam doživele manjši šok, ko sta Klara in Nika ugotovili, da nimata kopiranih letalskih vozovnic, smo skupaj z profesoricami mirno...