Hei hoi,

Ta teden je bil zame zelo poseben saj sva s Kristino praznovali božič in na obisk je prišla moja družina. Moji starši in mlajši brat so prišli 25. decembra in jaz sem dobila najboljše božično darilo seveda poleg tistih, ki mi jih je kupila Kristina. Na letališče sva jih šla islat jaz in Kristinin šef. Vsi smo se stisnili v njegov mali avto in se odpravili do najinega stanovanja, kjer smo vsi skupaj bivali. Zvečer smo se odpravili v mesto na pijačo. Naslednji dan smo se vsi skupaj odpravili na plažo las Teresitas, kjer smo se sončili in plavali v morju. V večernih urah pa smo se odpravili v nakupovalni center. V naslednjih parih dneh smo obiskalo tudi plažo v Puerto de la Cruz ter plažo v Adejah, Duque. V Adejah smo obiskali restavracijo z tradicionalno špansko hrano, ki je bila odlična. Zadnji dan pred njihovim odhodom pa smo se odločili za malo počitka tako da smo si dan vzeli bolj na lahko. Vsega dobrega je enkrat konec in moja sladka družinica je morala domov. Komaj čakam, da jih spet objamem in poljubčkam, naslednje leto ko pridem nazaj. S Kristino vsem želiva srečno novo leto, veliko ljubezni ter sreče. Z ljubeznijo Živa in Kristina.

May your Christmas sparkle with moments of love, laugher and good will.